вівторок, 4 жовтня 2016 р.

День туризму у Золотковицькій ЗОШ І-ІІ ступенів

   Традиційно в останній тиждень вересня у Золотковицькій ЗОШ І-ІІ ступенів пройшов Тиждень туризму. Це комплекс захоплюючих заходів, присвячений Міжнародному Дню туризму. В Україні відзначають це свято 27 вересня Не оминув цей захід і учнів нашої школи. Діти 1-9 класів мали змогу випробувати себе в ролі туристів, демонструючи підготовку, згуртованість,  взаємопідтримку, бажання перемогти.

    До свята школярі готувалися заздалегідь. Забезпечились  казанком, дровами, туристичним спорядженням, а також всякого роду наїдками. Цього року туристичний маршрут пролягав селом Золотковичі і пройшов під гаслом «Наш край – історія жива».  Організатором свята була учитель географії Зубик Н.В. До участі у заході були причетні усі класні керівники школи разом із своїми вихованцями                  ( Городецька О.Я. - 1 клас; Щирба Л.Я.  – 2 клас; Лабик М.В. – 4 клас; Кузьо Г.Я. – 5 клас; Зубик Н.В. – 6 клас; Галишак С.Я. -7/9класи; Кулай А.Р. – 8 клас). У програмі було дозвілля, відпочинок і спорт. Був проведений конкурс на краще приготовлений «Сніданок туриста» між учнями 5-9 класів, переможцями стали одразу всі команди, адже їхні наїдки були:  смачні, корисні та естетично оформлені. А також інші конкурси: «Знавці туристичного спорядження», «Мій рідний край», «Співаю-відпочиваю» і інші.  Між командами 1-4 класів пройшов конкурс «Туристичні вікторини для малят». Де діти виявили кмітливість і свої знання з природознавства. На учнів також чекали і спортивні змагання. Учасниками були команди 5-9 класів «Мандрівник» і «Турист». Учні показували свою фізичну підготовку. Кульмінацією заходу стало розпалювання вогнищ та приготування смачнючого українського борщу під керівництвом учителя початкових класів Л.Я.Щирби.  Школярі пекли на вогнищах  ковбаски, шашлики та частували  усіх присутніх. На святі царила атмосфера радості, задоволення та позитиву.    






Немає коментарів:

Дописати коментар