вівторок, 6 березня 2018 р.

Урок-дослідження «Лісостепова зона України» у Золотковицькій ЗОШ І-ІІ ступенів


           Географія це – наука, яка охоплює велике коло знань. Вона вивчає все те, що нас оточує,  що викликає бажання зрозуміти та осмислити.
          Сучасний учитель географії, виконую­чи завдання, поставлені перед школою, прагне, щоб учні не лише запам’ятали програмний матеріал, а й ставили запитання, творили, вирішували, інтерпре­тували, дискутували. Саме у такій формі і пройшов урок-дослідження з географії  у Золотковицькій школі І-ІІ ступенів. Заняття  провела Зубик Н.В. у 8 класі на тему: «Лісостепова зона України». Учитель географії використала на уроці безліч різних методів і прийомів: «мозковий штурм», «бліцопитування», «географічна мозаїка», робота у групах, «дерево рішень», «здивую». Ключовим з яких став – «географічна лабораторія», де учні працювали як  «вчені-спеціалісти». Кожен з яких, досліджував за допомогою атласів, підручника, додаткової літератури – лісостепову зону України. Діти працювали творчо: складали презентації, заповнювали таблиці, контурні карти, розгадували загадки, складали вірші-сенкани:
           Лісостеп .                                                                              Лісостеп.
   Дивовижний, квітучий                                                 Лісистий, степовий
Зачаровує, надихає, творить.                                      Дивує, вражає, цвіте.
Край чорноземів опідзолених ,                                 Це природна зона України,                                        
           Ландшафт .                                                             Краєвид .
       На уроках із використанням гри немає сірості, буденності, одноманітності, зате створюються умови для всебічного розвитку дитини і її творчих здібностей.




Немає коментарів:

Дописати коментар