вівторок, 25 лютого 2020 р.

Нескорена українська душа


Ти зрозумій для себе, хто ти є.
Чи пташеня закутої свободи?
Істота ти, що лиш оре: «Моє»?
Чи лідер, що об`єднає народи?
У Золотковицькій загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Мостиського району 25 лютого учителем української мови та літератури Світланою Галишак та учнями 7-9 класів проведено усний журнал «Я маю в серці те, що не вмирає…» присвячений 149 річниці з дня народження Лесі Українки.
Учні перегорнули сторінки журналу: «Тішся, дитино, поки ще маленька», «На шлях я вийшла ранньою весною», «При світлій мрії», «Порвалася нескінчена розмова», «Так я жива! Я вічно буду жити!», «Довго щирими словами до людей промовлятиму я». Школярі розповіли цікаві біографічні та історичні факти з життя письменниці, процитували найвідоміші поезії, узагальнили її роль як громадського діяча.


Немає коментарів:

Дописати коментар