неділю, 10 березня 2024 р.

Народ мій є! Народ мій завжди буде!

 🇺🇦«Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!»🇺🇦 під таким гаслом пройшов урок-реквієм для учнів 5-8 класів під керівництвом вчительки історії Даниляк О.М. Захід присвячувався Дню памʼяті Героїв Небесної Сотні та усіх Героїв , які загинули протягом 10 років війни з російським агресором. Діти у віршованій формі розповіли про події тих днів на Майдані,  переглянули відеоматеріали сучасної історії України терміном у десять довгих та кровопролитних років, заглянули у кожен куточок нашої країни від столиці до Криму… Виконавши Державний Гімн України присутні вшанували пам'ять хвилиною мовчання усіх Героїв та усіх українців, які ціною власного життя стали янголами Небесного Війська.

#День_пам_яті_Героїв_Небесної_Сотні

#Патріотичне_виховання

#Спротив_триває







Немає коментарів:

Дописати коментар