Гра – це школа спілкування дитини.
В грі виробляється спритність, витримка, активність. Формується багато
особливостей особистості. Це своєрідна підготовка до праці. Ігри у школі – перш за все дидактичні,
приковують постійну увагу дітей до матеріалу уроку, дають нові знання,
заставляють їх напружено мислити. Саме урок у формі гри і провела у 3-му класі учитель
Золотковицької
ЗОШ І-ІІ
ст. Мостиського району Лабик Марія Володимирівна з літературного
читання
«Дитинство Т.Г.Шевченка. А.Лотоцький «Малий Тарас чумакує».
Мета уроку : за допомогою ігрових
методів розширити і поглибити знання дітей про життя і долю Тараса Шевченка; розвивати
мовлення,
творче мислення, увагу до естетичної функції художнього слова; викликати
інтерес до поезій великого Кобзаря; виховувати патріотичні
почуття,
почуття
любові до своєї землі та свого народу.
Урок учитель побудувала методично правильно, з
використанням ігрових елементів. Саме гра згрупувала дітей, які
працювали на занятті з великою віддачею. На уроці мали місце різні види роботи:
бесіда, дидактичні, мовленнєві, рольові ігри. Завдяки ігровим формам роботи
урок стає цікавим, непередбачуваним, допомагає розкриватися творчим здібностям
школярів, навчає приймати швидко і правильно рішення. Систематичне використання
ігор підвищує ефективність навчання..
Немає коментарів:
Дописати коментар